1. Kto môže B2B portál používať?
B2B portál slúži primárne našim veľkoobchodným partnerom pre objednávanie tovaru a operatívne preverovanie disponibility plášťov. K dnešnému dňu je možné cez uvedenú aplikáciu objednávať osobné radiálne plášte, ľahké nákladné plášte, SUV, nákladné plášte a agro plášte značiek CONTINENTAL, UNIROYAL, MATADOR, BARUM, MITAS. Koneční zákazníci nemajú prístup na B2B portál.
2. Môžem dostať viac ako jeden prístup do portálu?
Užívateľským prístupom do portálu je Vaša e-mailová adresa (prihlasovacie meno) a heslo. Na každú e-mailovú adresu je možné zriadiť iba jeden prístup, na ktorý sa však môžu prihlásiť do portálu viacerí užívatelia naraz.
Áno, môžete dostať viac prístupov do portálu, podmienkou je však, že každý užívateľ má svoju vlastnú e-malovú adresu. V prípade, záujmu o registráciu viacerých užívateľov kontaktujte prosím administrátora B2B portálu.
3. Akú výhodu má objednávanie cez B2B portál?
B2B portál Vám umožňuje prístup k našemu tovaru 24 hodín denne. Objednávky na plášte poslané cez B2B portál potvrdzuje automaticky informačný systém nášho skladového hospodárstva. Do niekoľkých minút obdržíte na Váš e-mail potvrdenie objednávky. Objednávky na ostatné značky nie je možné poslať cez B2B portál - tieto objednávky zasielajte na pracovníkov klient servisu.
4. Aktualizuje sa stav zásob, ktoré sú zobrazené na B2B online?
Stav zásob konkrétneho plášťa na B2B sa aktualizuje po spracovaní každej B2B objednávky, na ktorej sa daný plášť nachádza a automaticky niekoľkokrát denne.
5. Ako môžem stornovať objednávku?
Stornovanie objednávky je potrebné vykonať do 16:00 hod, v deň objednania, a to – len telefonicky. Ak ste objednávku poslali po 16:00 hod., tak storno objednávky je potrebné vykonať do 10:00 hod. naledujúceho pracovného dňa.
Takúto stornovanú objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno a číslo objednávky, ktoré Vám došlo potvrdzujúcim e-mailom.
6. Môžem si cez B2B objednať plášte, ktoré sú k dispozícii len na predajni?
Nie. B2B portál Vám poskytne len informáciu, či sa plášte nachádzajú na konkrétnej predajni. V prípade, záujmu o plášte z konkrétnej predajne kontaktujte prosím príslušného vedúceho predajne.
7. Ako dostanem informáciu o dostupnosti plášťov, ktoré nie sú na sklade?
B2B neposkytuje informáciu o termínoch, kedy sa plášte naskladnia. Ak sa Vami požadované plášte nenachádzajú na sklade a chcete zistiť ich disponibilitu, kontaktujte prosím náš klient servis.
8. Čo je watchdog?
V prípade, že nevidíte požadovaný rozmer na sklade a chcete byť informovaný, keď sa daný rozmer naskladní, využite funkciu Watchdog. Cez vyhľadávanie zadajte požadovaný rozmer. Podmienkou je, že kolonka „Minimálna zásoba“ musí byť prázdna. Pri položkách, kde nie je na centrálnom sklade žiadna disponibilita sa namiesto ikony nákupný košík objaví červená ikona Watchdog. Zadajte požadované množstvo a kliknite na ikonu Watchdog. Kliknite na „Aktualizovať WATCHDOG“ a tým potvrdíte Vašu požiadavku. Akonáhle naskladníme Vami požadované plášte, odbržíte na Vašu e-mailovú adresu informáciu o disponibilite.
9. Ako funguje automatické prihlásenie?
Pri prihlasovaní do B2B portálu stlačte tlačidlo "automatické prihlásenie". Vstúpte do obchodu a následne uložte stránku do obľúbených. Pri ukončení práce na B2B portáli sa neodhlasujte ale len zavrite okno. Takto pri každom otvorení B2B cez obľúbené stránky budete automaticky prihlásení.